Nejčastější dotazy

Nevíte si rady s objednávkou, výběrem dopravy nebo čímkoliv jiným? Nejčastěji kladené otázky našich zákazníků vám pomohou se všemi nejasnostmi.

Najděte, co hledáte

Vpravo najdete pole pro vyhledání vašeho dotazu. Je to jednoduché, stačí jen zadat hledaný výraz. Pokud přecejen nenaleznete odpověď na váš dotaz, neváhejte nás kontaktovat.
links_Kreslicí plátno 1 kopie

Budu mít naúčtováno poštovné?

Poštovné je účtováno v případě, že objednávka nedosáhne výše 1 500 Kč s DPH.

Jaký je termín dodání objednávky?

Dodání od potvrzení objednávky na váš e-mail je zpravidla od 2 do 5 dnů.

Kde mohu změnit doručovací údaje?

V případě, že jste objednávku odeslal/a a potřebujete doručovací údaje změnit, informujte nás prostřednicvím emailu na objednavky@kostera.cz.

Mohu bezdůvodně vrátit nebo zrušit objednávku?

Veškeré objednané zboží vyrábíme pro zákazníky pouze na zakázku. Není tedy možné zboží bez důvodu vrátit, nebo zaslanou objednávku bez důvodu rušit. Více informací naleznete v obchodních podmínkách.

Potřebuji změnit objednávku, jak mám postupovat?

Pro změnu či doplnění objednávky neprodleně kontaktujte naši zákaznickou linku tel.: 556 310 205.

Lze objednat zboží po telefonu?

Náš e-shop jsme pro vás navrhli tak, aby byl vždy přehledný a naše nabídka byla zajímavá. Pokud ale i přes to chcete využít možnost objednání po telefonu, kontaktujte naši zákaznickou linku tel.: 556 310 205.

Jak zjistím, v jakém stavu se právě nachází moje objednávka?

Hned po obdržení objednávky pracujeme na co nejrychlejším vyřízení. Vaše spokojenost je pro nás důležitá. Po vyřízení objednávky vám odešleme informaci o odeslání vašeho zboží.

Potřebuji více informací k výrobku. Kde je získám?

Potřebné informace najdete v detailním popisu zvoleného produktu. V případě, že potřebujete další informace, neváhejte kontaktovat naši zákaznickou linku tel.: 556 310 205.

Byl/byla jsem spokojen/á s produktem, kde můžu napsat hodnocení?

Děkujeme, zpětná vazba je pro nás velmi důležitá. Pro tato hodnocení stránku ještě připravujeme, ale budeme rádi, když nám své hodnocení odešlete na zákaznický email obchod@kostera.cz.

Co mohu dělat v případě neúspěšného zadání slevového kódu?

Napište nám přesný KÓD daného slevového kupónu do poznámky k objednávce, my už se o to postaráme.

Co je glutamát sodný?

Glutamát sodný je bílý krystalický prášek, zodpovědný za pátou chuť nazývanou umami, která je popisována jako pikantně masová. Jeho účelem je zvýraznění chuti potravin. Jde o sodnou sůl kyseliny glutamové. Glutamát sodný se vyskytuje i v živých organismech ve vázané formě jako součást bílkovin.
Pokud výrobce potravin přidá Glutamát sodný, musí jej označit ve složení výrobku jako E 621.

Co je lepek?

Lepek, neboli gluten, je název pro skupinu složitých proteinů, obsažených hlavně v obilovinách jako pšenice, žito, ječmen, oves a další. Kvalitou a množstvím lepku je dána kvalita mouky a těsta z ní vyrobeného. Někteří lidé jsou na lepek alergičtí - trpí celiakií.

Co jsou Éčka?

Tzv. "Éčka" jsou látky, které slouží ke zlepšování vlastností potravin. Na obalu potravin se označují písmenem E (které znamená Evropa) plus číslo, označující konkrétní látku. Některá Éčka jsou naprosto přírodní a bezpečná, jiná jsou označena jako zdravotní riziko.

Co jsou instantní potraviny?

Instantní potraviny jsou připraveny k rychlé přípravě. Většinou jsou sušené, v prášku a rozpustné. Často je stačí jen zalít horkou vodou. Instantní potraviny mohou být oproti vžitým představám vysoce kvalitní. Rozhoduje kvalita surovin a způsob zpracování.

Co je dehydratace?

Dehydratace je odstranění vody z objektu, těla či místnosti. V případě potravin jde o přirozený způsob konzervace, kdy sušené potraviny lze skladovat i několik měsíců či let. Při vhodně zvolených metodách dehydratace se ztrácí minimum živin.