Doprava a platba

bannery-07

Platba

 

Níže najdete přehled námi nabízených možností plateb. Víme, že každý dává přednost něčemu jinému, vyberte si tu, která je pro vás nejpohodlnější.

Dobírka

Dobírka je nejjednodušším způsobem zaplacení zboží. Zboží uhradíte v hotovosti nebo kartou řidiči přepravní společnosti nebo poštovnímu doručovateli. Pro urychlení předání vaší zásilky si doporučujeme připravit potřebnou sumu peněz.

40 Kč
Hotově při osobním odběru

Tento způsob platby je ideální pro ty, kteří si chtějí pro své zboží přijet a vyzvednout si ho osobně u nás ve Větřkovicích. Své zboží uhradíte v hotovosti nebo kartou.

ZDARMA
Převodem předem

Pokud zvolíte klasickou platbu bankovním převodem, daňový doklad obdržíte až po připsání platby na náš účet. Je potřeba, aby vaše platba byla na náš účet připsána do 5 pracovních dnů, délka závisí na vaší bance. Délka převodu může ovlivnit termín dodání zásilky.

ZDARMA
GoPay

GoPay je jedna z nejoblíbenějších možností online plateb. Je to jednoduché. Pokud jste zvyklí platit online kartou, bude to pro vás hračka. Pouze zadáte údaje o kartě a je hotovo, to vše zcela bezpečně.

ZDARMA

Doprava

 

V rámci České republiky máte na výběr z několika způsobů přepravy Vašeho zboží, ať už dáváte přednost národnímu dopravci, nebo se přikláníte k novějším společnostem.

doprava-zdarma-01
Česká pošta
/ Balík do ruky

Balík Do ruky od České pošty přijede za Vámi, kam jen budete chtít, o čase doručení se předem dozvíte prostřednictvím SMS a e-mailu, opětovně pak také v den doručení. Prostřednictvím internetu si můžete změnit čas nebo způsob doručení. V některých lokalitách Vám Česká pošta nabízí také možnost odpoledního doručování, které Vám poštovní doručovatel oznámí předem. Na stránkách České pošty, konkrétně v systému Track and Trace můžete neustále sledovat cestu své zásilky. Pokud nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na nejbližší poště.

Čekáte na balík?
  • V pracovní dny jsou zásilky doručovány mezi 8:00-16:00, ve vybraných lokalitách až do večerních hodin v rozmezí 14:00-19:00, v Praze pak od 14:00 až do 20:00.
  • Je nutné, abyste v objednávce uvedli správné kontaktní údaje kvůli informacím o doručení. Před doručením zásilky Vám bude zaslána SMS nebo e-mail s předpokládaným termínem doručení.
  • Pokud nejste na uvedené adrese k zastižení, balík bude uložen na nebližší poště. Informaci o uložení a možnostech vyzvednutí obdržíte prostřednictvím SMS nebo e-mailu. Ve Vaší poštovní chránce pak najdete výzvu k vyzvednutí zásilky.

Více informací na www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-do-ruky.

110 Kč
Česká pošta
/ Balík na poštu

Balík na poštu od České pošty bude doručen na jednu z 2 600 pošt, kterou jste si v objednávce sami jednoduše vybrali. Prostřednictvím SMS nebo e-mailu se dozvíte, odkdy dokdy na Vás bude čekat a vyzvednete si ho tak, kdy se Vám to hodí. Česká pošta Vás informuje omožnostech vyzvednutí prostřednictvím SMS nebo e-mailem v den podání a poté znovu ve chvíli, kdy je Vaše zásilka uložena na poště. Pohyb Vaší zásilky můžete neustále sledovat na stránkách České pošty, konkrétně v systému Track and Trace.

Více informací na www.ceskaposta.cz/sluzby/baliky/cr/balik-na-postu.

65 Kč
PPL (Česká republika)

Po té, co předáme Vaši zásilku PPL, obdržíte od této služby e-mail o možnosti změny Vašich dodacích údajů prostředníctvím www.pplbalik.cz. V den doručení zásilky bude na Vaše telefonní číslo odeslána SMS s informací o orientačním čase doručení v rozmezí 2 hodin (např. 12:00-14:00). Standardně jsou zásilky doručovány v pracovní dny od 8:00 do 18:00. Cestu Vaší zásilky můžete sledovat na webové stránce www.ppl.cz.

Platba platební kartou

Až v momentě převzetí zásilky se můžete rozhodnout, jestli chcete zaplatit platební kartou nebo hotově. Všichni řidiči PPL jsou vybaveni mobilním platebním terminálem s tiskárnou.

Převzetí a reklamace

Při převzetí zásilky zkontrolujte, zde je obal neporušený. Tím, že zásilku převezmete, stvrzujete, že jste zboží převzali bez viditelných závad. Sdělte řidiči, pokud je obal poškozený. Pokud až po převzetí a rozbalení zjistíte, že je obsah zásilky poškozený, informujte přepravce do 3 pracovních dnů. Doporučujeme, abyste si ihned při rozbalení pořídili fotodokumentaci zásilky.

115 Kč
PPL Parcel shop
(Česká republika)

PPL ParcelShop je nejširší a zároveň nejrychleji se rozšiřující sítí výdejních v České republice. Tato služba je ideálním řešením pro všechny, kteří nechtějí být vázání na určitý čas nebo místo doručení. Vaši záslku si můžete v PPL ParcelShopu vyzvednou kdykoliv v otvíracích hodinách včetně víkendů.

Jak doručení do PPL ParcelShopu funguje?
  • v nákupním košíku si zvolíte doručení na pobočku PPL ParcelShop
  • na základě Vaší objednávky Vám doručíme zásilku do vybraného PPL ParcelShopu
  • po doručení zásilky do PPL ParcelShopu obdržíte SMS a e-mail o uložení zásilky
  • Vaši zásilku si vyzvednete v otvíracích hodinách PPL ParcelShopu

Více informací na www.pplparcelshop.cz.

95 Kč
PPL / Connect SK
(Slovensko) / do 5kg

Pokud si objednáváte zásilku na Slovensko, je možné využít pouze služeb společnosti PPL - konkrétně pak službu PPL CONNECT. Stačí, když si v objednávce zvolíte, že chcete zboží dovézt na Slovensko, objednávkový systém Vám pak automaticky nabídne způsob dopravy.

Pro přepravu balíků v rámci Slovenska navíc platí:
  • Balík je doručová v průběhu 1 - 2 dnů
  • Nejdelší strana zásilky může mít maximální délku 150 cm
  • Příjemce je po celou dobu informován o průběhu přepravy e-mailem a SMS
295 Kč
PPL / Connect SK
(Slovensko) / do 30kg

Pokud si objednáváte zásilku na Slovensko, je možné využít pouze služeb společnosti PPL - konkrétně pak službu PPL CONNECT. Stačí, když si v objednávce zvolíte, že chcete zboží dovézt na Slovensko, objednávkový systém Vám pak automaticky nabídne způsob dopravy.

Pro přepravu balíků v rámci Slovenska navíc platí:
  • Balík je doručová v průběhu 1 - 2 dnů
  • Nejdelší strana zásilky může mít maximální délku 150 cm
  • Příjemce je po celou dobu informován o průběhu přepravy e-mailem a SMS
590 Kč